25 תשובות
גם אני סיימץי ט
אני 50 וצעירה מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מאמינה שיש פה 50...
אנונימית
אני עולה ל יב איך קטינים?
להפך, את בין הקטנים פה..
גם אני סיימתי ט
אני גם סיימתי ט
את הקטינה פה.
איזה זקנה, מה נסגר איתך?
אני פה אחרי י"ב חברים,אני מזה צריך למצוא חיים...
אנונימי
אני עולה לט
אני יא', ויש פה אפילו כאלה שכבר בצבא
מרגישה עדיין זקנה חחח?
שואל השאלה:
גיל 15 זה מבחינתי ממש גדול.
אנונימית
עכשיו הוא נראה לך גדול בעוד כמה שנים תביני שהוא ממש קטן (בלי לזלזל, זה פשוט גיל באמת קטן וגם די כיפי)
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר מרגישה חוקית
אנונימית
כן אני לגמרי איתך בזה, אתמול איזה ילדה בת 13 התחילה לחפור לי עם אמוג'ים של זחלים מה הלוז?!
שואל השאלה:
גדולות לנצח אנחנו
אנונימית
לא הבנתי למה להתנשא על אנשים בגלל גיל
היה לך נעים אם בן 17 היה קורא לך קטינה?
אנונימית
שואל השאלה:
מי התנשא בדיוק? וגם גיל 17 זה קטין.
אמרתי " קטנים " יש הבדל.
אנונימית
^^ זה נכון
אני עולה לח'
יש כאן בני 50 ו 60 את יכולה להיות נכדה שלהם
חחח איזה חיה בסרט

את בין הקטנים פה, לא אחרת
אנונימית
אהלן
אני עולה לח'
אנונימית
זקנה? רציני כאילו?
את אפילו עוד לא בת 16
אנונימית