8 תשובות
אף פעם.
אף פעם לא מאוחר מדיי..
רק אל תבנה על זה שיסלחו לך.
רק אל תבנה על זה שיסלחו לך.
אנונימית
אף פעם.
בחיים לא - אבל לא בטוח שיקבלו אותה אחרי כל-כך זמן.
שואל השאלה:
אמרתי זה מאוחר מדיי לסליחה
אמרתי זה מאוחר מדיי לסליחה
אנונימי
לא מימתי זה מאוחר להגיד לסליחה
שואל השאלה:
ray אתה אמיתי אחי זה apoligize
ray אתה אמיתי אחי זה apoligize
אנונימי
שואל השאלה:
זה מאוחר מדיי
זה מאוחר מדיי
אנונימי
באותו הנושא: