2 תשובות
למה שלא תנסי כן להתחיל איתו? זה שהוא נחמד אלייך וגם לאחרים לא אומר שהוא לא מחבב אותך. לא יתחיל איתך יש מצב, אולי הוא מתבייש או לא יודע איך, אני חושב שכדאי לך כן לעשות עם זה משהו. אם את בטוחה שאת לא רוצה תראי טלוויזיה, שמעי מוזיקה, תהיי עם חברות ותעבירי את הזמן בתעסוקה של דברים שלא קשורים אליו.
בהצלחה
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה, הבעיה שאני חסרת בטחון עצמי(מה שגם אני חושבת שמתפרש בתור זה שאני לא מעוניינת) וגרועה עם אנשים...
אבל אני גם חושבת שאם אנסה הוא לא יהיה בקטע שלי
אני רוצה, הבעיה שאני חסרת בטחון עצמי(מה שגם אני חושבת שמתפרש בתור זה שאני לא מעוניינת) וגרועה עם אנשים...
אבל אני גם חושבת שאם אנסה הוא לא יהיה בקטע שלי
אנונימית
באותו הנושא: