8 תשובות
לא זה ממש לא כואב.
מזל טובב❤ (אם זה מה שאומרים פחח)
ממש לא❤
לי בכלל לא כאב זה סתם פשוט הציק כזה . ומזל טוב !
שואל השאלה:
אוקיי תודה:)
לא כואב בכלל רק ההרגשה ממש שונה פתאום
זה לא נעים כשמורידים את הגשר עצמו אבל אחר כך זה כל כך שווה את זה ומתרגלים מהר
מזל טוב:)
לא,לי היה גשר ארבע שנים
והדבר היחידי שאולי קצת מציק זה שיש כזה מן מסור קטן שמוציא את הדבק שעל השיניים ואותי זה די הגעיל כי לדבר היה ריח מוזר כזה
וגם תורות אחר כך עשו לי שיוף של השיניים וזה גם קצת די מגעיל,תנסי לחשוב שמקצצים לך מהשן וזה עושה צמרמורות.
שואל השאלה:
תודה :)