3 תשובות
הכול בסדר פשוט תתאמני
אנונימי
א. כדי להפעיל את ההליכון את לוחצת על כפתור ירוק שכתוב עליו קוויק סטארט

ב. לא מפדח לבוא עם טייץ וחולצה כלשהיא

ג. תקבעי תוכנית אימונים עם מאמן או שתסתכלי על סרטונים באינטרנט

אם יש עוד שאלות את מוזמנת לדבר איתי בפרטי
אומייגד רציתי להעלות שאלה כזאת בדיוק עכשיו
אנונימית