4 תשובות
כן אבל רק בכיתה יב
שואל השאלה:
לבקש בחופש עכדיו או בתחילת שנת הלימודים?
לבקש בחופש עכדיו או בתחילת שנת הלימודים?
אנונימית
כן אפשר תבקשי שיתנו לך להגיש עבודה בשביל לשפר ציון
תבקשי עכשיו. אני דיברתי עם הרכזת שכבה
תבקשי עכשיו. אני דיברתי עם הרכזת שכבה
לא, הציונים שקיבלת הם נשארים
אנונימית
באותו הנושא: