פליז תעזרו לי ..אני בוכה: אז ככה לפני3 שבועות בערך נשפכו עלי מיים חמים והיו לי כוויות בסנטר ובין הצוואר לחזה כזה.(למטה)
והיום אני והמשפחה שלי באילת עד יום שישי וזה ממש מתסכל אני לא יכולה להיות בבריכה כי אסור לי ולא יכולה להיות בשמש ולהשתזף !! ואני לבד בחדר וזה מתסכל ואני בוכה בלי סוף כי משעמם לי וכולם נהנים ואני לא ובאלי גם אני לא יודעת מה לעשות....(?!) יש לכם עצה ? אתם יכולים לעודד אותי? פליזז תודה
1 ביולי 2019, 16:13
4 תשובות
את יכולה לצאת להסתובב (שהחולצה שלך והצוואר מכוסים) , לביג וכאלה