9 תשובות
אמאלה מה לא שמעתי על זה
שואל השאלה:
דיי אני רצינית איך אני אוכל לשנות את זה?
דיי אני רצינית איך אני אוכל לשנות את זה?
אנונימית
למה את רוצה שאנשים ימותו
לא הייתי מאחלת דבר כזה לאף אחד.
אנונימית
גם חברה שלי ככה
אני רבה איתה על זה ריב פיצוצים
אני רבה איתה על זה ריב פיצוצים
דמייני שהמשפחה שלך או את נמצאים בתוך המטוס, את יודעת איך לחץ זה? שהחיים שלך תלויים באיש אחד
כן את בן אדם רע
משעמם לך לכי תראי סרט אקשן, לרצות שאנשים ימותו בשביל הבידור שלך? זה נראה לך הגיוני?
ברוך ה המטוס נחת בשלום ואיש לא נפגע
משעמם לך לכי תראי סרט אקשן, לרצות שאנשים ימותו בשביל הבידור שלך? זה נראה לך הגיוני?
ברוך ה המטוס נחת בשלום ואיש לא נפגע
אנונימית
איזה כיף לרצות שאנשים ימותו
גם אני חשבתי על זהה
באותו הנושא: