3 תשובות
תדברו יותר בשיחות וידאו וכל זה מנסיון אישי זה ממש עוזר
זאת הבעיה בקשרים מרחוק, פעם בשבועיים להפגש ופעמיים בחודש זה לא מספיק, הזוגיות שלכם נמצאת יותר בהודעות מאשר במציאות וזה לא דבר טוב, תנסו להפגש יותר איכשהו.
אנונימי
פשוט להגיד שבסדר ולפרט מה את עושה באותו הרגע ממליצה
באותו הנושא: