3 תשובות
הייתי הולכת על פקחית טיסה כי זה אחלה תפקיד לאזרחות
פקחית טיסה!
פקחית טיסה
אבא שלי פקח אזרחי והוא נהנה מכל רגע בכמעט 20 שנה האחרונות
כדי להיות פקחים באזרחות חייבים להיות קודם בצבא וגם השכר של הפקחים באזרחות הוא ממש גבוה
כיום הוא מקבל בחודש בערך 30,000 ש"ח נטו
אנונימי