אני בן 13 הוא בן 18, ורציתי להגיד לו שאני אוהב אותו אבל ממה פחדתי מהתגובה שלו, חלמתי שאמרתי לו או שרמזתי לו את זה... אחכך הוא התקשר אליי ופשוט דיברנו אבל לא על זה, כאילו סתם דיברנו כאילו לא קרה כלום וזהו,המשכנו לדבר, זה ממש מוזר. אתם יודעים למה זה קרה?