6 תשובות
הוואי הירוק! הוא ממש משאיר ריח!
אני אוהבת את elvive של לוריאל פאריז
פנטן אקווה לייט
מדהים! כמה שהוא משאיר שובל של ריח אחריו...

ריח מטריף.
אני אוהבת את הוואי הירוק וכדי להשאיר ריח אני שמה גם את השמפו הירוק של הוואי (יש לזה ריח טובב) (:
תנסי חנד אנד שולדרייז:) הוא משעיר דווקא ריח נעים (תנסי ניחוח של אוקיינוס או לימון והדרים)
שמפו "פינוק" מומלץ במיוחד.