5 תשובות
תסביר לו שאתה הטרו, ושזה לא הדדי. שאתה אוהב אותו כידיד, אבל אתה לא נמשך אליו בדרך הזו. תגיד שאתה מצטער אם הוא נפגע. שתשמח אם תשארו ידידים אבל תקבל את זה אם הוא יצטרך תקופה של ריחוק כדי להתגבר ולהרגיש יותר טוב. תשתדל להיות כמה שיותר רך כלפיו, הוא בסיטואציה ממש נוראית.
אין דבר נורא יותר מלהתאהב באדם שלא נמשך למגדר שלך, במיוחד אם הוא קרוב אליך. ברצינות, זו רמה חדשה של "אין סיכוי".
מוזמן לפרטי לעבוד על ניסוח אם תרצה. עדכן אותנו
להסביר לו שאתה לא נמשך לבנים ושזה לא הדדי
פשוט תגיד לו שאתה לא אוהב בנים
תנסה לא לגרום לו לחשוב שאולי יש סיכוי
תסביר לו שאתה הטרו
זה כמו שמישהו תשאל "מה לעשות אם חבר טוב שלי אמר לי שהוא אוהב אותי אבל אני לסבית?"- היא תגיד לו שהיא לסבית