2 תשובות
שואל השאלה:
אני באשפוז כמעט שנה ובטיפול חצי מהחיים שלי
סו
אני באשפוז כמעט שנה ובטיפול חצי מהחיים שלי
סו
אנונימית
תבקשי פסיכולוגית שתוכלי לפרוק אצלה את הרגשותייך
באותו הנושא: