8 תשובות
כן
כן
זה סבבה אבל תמיד אפשר להשתפר
מעולה!
את במצב טוב אם אכפת לך לי לא היה בגלל אכפת
את במצב טוב אם אכפת לך לי לא היה בגלל אכפת
זה בסדר. אף אחד לא מסתכל על זה
כן;)
זה סבבה
זה בסדר בתכלס למשרד החינוך לא כזה אכפת מהתעודה בכיתה ז
באותו הנושא: