7 תשובות
אני גם ככה
אנונימי
איזה קטע גם אני ככה ואני בכלל סטרייט
אנונימי
חח אני לא ככה אבל כמובן שזה יותר כיף שיש
גם אני ככה חחח חחח
אני יכולה לראות בלי אם העלילה ממש ממש טובה
אבל בלי חתיכים זה מבאס מאוד
אנונימית למה זה מעניין אותנו שאת בי?