18 תשובות
כן ואי
אני מרגישה זקנה עכשיו
כןן דיימ
יא כן
חחחחח כן
אחיינית שלי עולה עכשיו
אוי, מחריד.
מה מחריד? שהעולם מתקדם? אנשים גדלים? זה משמח ולא מחריד
מה שיותר מוזר זה שילידי 2010 עולים לכיתה ד o.o
הולי שיט
באמת מחריד
חחח יואו
אנונימית
מה.
כבר ראיתי שאלה על זה אבל אני עדיין לא מפנימה...