6 תשובות
אין לי בעיה עם זה, גם אני מחכה למשכורת שלי ומתפללת שהיא תבוא כמה שיותר מהר.
שהם גם בני אדם שעובדים בשביל לפרנס את עצמם או משפחה וזה לגיטימי ובסדר שהם יחכו למשכורת שלהם
ולא זה לא אומר שלא אכפת להם מהתלמידים
בטח שאכפת להם הם עובדים בזה ע"י. ים הסתם הל אוהבים את העבודה שלהם ובדרך אגב הם מקבלים על זה כסף...
שואל השאלה:
אבל זה אומר שלא אכפת להם מהתלמידים..
אנונימית
הם עשו עוד דברים חוץ
מלדבר על המשכורת ?
כי אני לא רואה שום דבר אגואיסטי כאן...
הם בני אדם שרצו את העבודה להסתפק אבל גם בשביל להרוויח כסף. זה נורמלי אין מה להתעצבן. בכל זאת מגיע להם משהו על העבודה שלהם. (מורה זה עבודה קשה באה איתך גם לבית-לעשות שיעורי בית מבחנים)
מה הבעיה בזה?
ברור שהם יחכו למשכורת , ככה הם מתפרנסים.