9 תשובות
שואל השאלה:
ורק חשוב לדעתי לציין שאני באה גם עם אולסטאר לבנות 3>
אז אם אני אבוא עם הראשון זה כזה יהרוס טיפה.. לא ?
שני
אז עם השני^
הראשון, שימי אותו עם טישרט לבנה ושרשרת עדינה עם סניקרס
יואו יסודי איזה געגועים
לדעתי שלוש. אבל, יום אחרון. מה שאת מרגישה איתו יותר בנוח
2. לדעתי
הראשון לדעתי
באותו הנושא: