7 תשובות
לי כאב
אבל אז עובר
חח זה ממש לא כואב עשיתי כשהייתי דיי קטנה ולא הרגשתי כלום אפילו
שואל השאלה:
מ1 עד 10?
אנונימית
לא כןאב עשיתי בגיל חןדש
לי ממש לא כאב
2 בערך
זה כאב קטן שעובר אחרי שנייה וזהו
שווה את זה ממש ובאמת לא נורא בכלל בתור אחת שמאוד רגישה לכאב
לי אישית בכלל לא כאב עשיתי 4 עגילים באוזן אחת ובכלל לא כאב לי
אבל לאחותי כן זה תלוי ברמת סבל שלך