7 תשובות
לי כאב
אבל אז עובר
אבל אז עובר
חח זה ממש לא כואב עשיתי כשהייתי דיי קטנה ולא הרגשתי כלום אפילו
שואל השאלה:
מ1 עד 10?
מ1 עד 10?
אנונימית
לא כןאב עשיתי בגיל חןדש
לי ממש לא כאב
2 בערך
זה כאב קטן שעובר אחרי שנייה וזהו
שווה את זה ממש ובאמת לא נורא בכלל בתור אחת שמאוד רגישה לכאב
זה כאב קטן שעובר אחרי שנייה וזהו
שווה את זה ממש ובאמת לא נורא בכלל בתור אחת שמאוד רגישה לכאב
לי אישית בכלל לא כאב עשיתי 4 עגילים באוזן אחת ובכלל לא כאב לי
אבל לאחותי כן זה תלוי ברמת סבל שלך
אבל לאחותי כן זה תלוי ברמת סבל שלך
באותו הנושא: