14 תשובות
18
18.
21
16
בגילאי 15-17
18
18.
כי לפי החוק אתה יכול לצאת מהבית ולשים פס על כולם..
כי לפי החוק אתה יכול לצאת מהבית ולשים פס על כולם..
שואל השאלה:
חח אבל בגיל 18 כבר מסיימים לימודים^
חח אבל בגיל 18 כבר מסיימים לימודים^
אנונימית
שואל השאלה:
למה מכוערים?
למה מכוערים?
אנונימית
עדיף להיות בגיל 18 כי מסיימים לימודים כבר והבגרויות מעצבנות וגורמות ללחץ
שואל השאלה:
אה פחח
אה פחח
אנונימית
18
70 כזה שכבר לא אכפת לך ואתה רק מחכה למות
גיל 16 דווקא גיל יפה יחסית
גילאי 11-15 הכי מכוערים
גילאי 11-15 הכי מכוערים
אנונימית
באותו הנושא: