4 תשובות
אל תעשי כלום. תני להם לעשות את מה שהם רוצים. אם טוב להם אז טוב להן
שואל השאלה:
אבל בתור חברה שלי זה לא יפה שהיא עם אקס שלי
אבל בתור חברה שלי זה לא יפה שהיא עם אקס שלי
אנונימית
נכון. אבל תכלס זה החיים שלה.
תלכי לדבר איתה על זה אם זה ממש מפריע לך.
אבל יש לי 2 חברות טובות שעכשיו אחת מהן יוצאת עם האקס של השנייה וזה בסדר גמור מבחינתם...
תלכי לדבר איתה על זה אם זה ממש מפריע לך.
אבל יש לי 2 חברות טובות שעכשיו אחת מהן יוצאת עם האקס של השנייה וזה בסדר גמור מבחינתם...
טכנית שניכם צודקות מצד אחד היא חברה שלך וזה לא כזה יפה לעשות את זה עם האקס שלך אבל אם את אוהבת אותה ומכבדת אותה אז תני לה להיות עם מי שהיא רוצה אפילו אם אח שלך (אם יש לך) תראי לה שאת באמת חברה אני בטוחה שזה היה קורה כם ההפך והיא הייתה גם אוהבת אותך איך שאת והייתה מכבדת אותך במה שעשית והייתה מקבלת את זה שאת עם האקס שלה או כל מישהו אחר
באותו הנושא: