4 תשובות
או שהוא פשוט רוצה להשאיר לך את הגשר לכל החיים...
אנונימי
מזל טוב! ההרגשה הכי כיפית בעולם להוריד את הגשר
בטח. גומיות זה רק לבעיות עם הסגירה של הלסת לדעתי, כנראה שאין לך.
אולי את לא צריכה וכיף לך שמעתי שזה כאבים הזויים עם הגומיות