5 תשובות
דיי מדאיג
אם בבת אחת אני אפחד שהוא חסם אותי בהתחלה אז, יכול להגיע אפילו ל8-9
אבל כשאראה שנשלחה ההודעה זה ירד ל3-4
אם זה רק משהו אחד ממה שכתבת אז לא כל-כך אלחץ
אבל כשאראה שנשלחה ההודעה זה ירד ל3-4
אם זה רק משהו אחד ממה שכתבת אז לא כל-כך אלחץ
שאני עצבנית אני עושה את זה . במיוחד עם מישהו שאני בקטע איתו או אוהבת כדי שיראה קצת אכפתיות או משהו
מה מחשיד? גם לי וגם לחברות שלי אין אישורי קריאה ונראה לאחרונה
לגבי תמונה טיפה מוזר
לגבי תמונה טיפה מוזר
את הוצאתי את נראה לאחרונה ווי כחול אבל תמונה רק מי שבאנשי קשר שלי יכול לראות .
לכו תדעו אולי אני סוכנת מוסד
לכו תדעו אולי אני סוכנת מוסד
באותו הנושא: