2 תשובות
כן.
זה חוסר נימוס.
כשיהיו לך ילדים ואת תעמדי ותטרחי לבשל, כולם ישבו סביב השולחן לאכול והבת שלך תקום כשתסיים לאכול מבלי לחכות לאף אחד מיושבי השולחן - איך תרגישי?
זה חוסר נימוס.
כשיהיו לך ילדים ואת תעמדי ותטרחי לבשל, כולם ישבו סביב השולחן לאכול והבת שלך תקום כשתסיים לאכול מבלי לחכות לאף אחד מיושבי השולחן - איך תרגישי?
לדעתי מתוך נימוס צריך לחכות בשולחן עד שכולם יסיימו לאכול.
באותו הנושא: