התחברות
הרשמה
מה דעתכם על הכריכה שלי? ואיך קוראים לאיש ? -
קישור מצורף
29 ביוני 2019, 14:19
קריאה
עיצוב
כריכה
2 תשובות
כריכה יפה בסך הכל, יש יותר טובות.
Y
Your Russian Sugar Baby
אדיט אסטטי אהבתי
לוק מ5sos
R
Reinaa
באותו הנושא:
האם הכריכה מושכת אותכם? הייתם קוראים את הספר הזה אם הוא היה יוצא?
מה דעתכם על הכריכה של הספר שלי? (בוואטפד)
מישהו מכיר אפליקציות שהן כמו noknok שאפשר לדעת איך אנשים קוראים לך באנשי קשר?
מה דעתכם על הכריכה?
איף קוראים לאפליקציה שמראה איך אנשים קוראים לי באנשי הקשר שלהם?
כשאתם קונים ספר שאתם לא מכירים מהחנות, אתם שופטים אותו לפי הכריכה קודם כל, ואז העלילה?
איך קוראים לאפליקציה הזו שאפשר לראות איך אנשים קוראים לך באנשי קשר שלהם?
איך קוראים לאפליקציה שרואים איך אנשים קוראים לך באנשי קשר שלהם?
איך הכריכה? לקח לי שעתיים להכין
איך יצא לי הכריכה?
איך קוראים לאפליקציה הזאת שמראה לי איך אנשים קוראים לי באנשי קשר שלהם?