9 תשובות
לא, הכל בסדר
אין דבר כזה גיהנום או גן עדן
לא
הכל טוב
הכל טוב
לא זה ג'וק
ואין דבר כזה גיהנום
ואם את מרגישה רע בפעם הבאה פשוט תוציאי אותו החוצה מבלי להרוג.
ואין דבר כזה גיהנום
ואם את מרגישה רע בפעם הבאה פשוט תוציאי אותו החוצה מבלי להרוג.
כל אדם הרג לפחות ג'וק אחד, גם אם לא במכוון.
אל תקשיבי לשטויות של טבעונים, כל אחד צריך להתעסק בחיים שלו ובהשקפת העולם שלו.
לא רק, לפי רוב הדתות, אין רע באכילה או בהריגת מזיקים.
אל תקשיבי לשטויות של טבעונים, כל אחד צריך להתעסק בחיים שלו ובהשקפת העולם שלו.
לא רק, לפי רוב הדתות, אין רע באכילה או בהריגת מזיקים.
לא להפך הפכת את העולם למקום טוב יותר!
אם לא היית הורגת אותו תחשבי כמה בנות הוא יכל להפחיד
אם לא היית הורגת אותו תחשבי כמה בנות הוא יכל להפחיד
יואו איזה פוסטמה,זאת כיאלו באמת שאלה? את צוחקת? רצינית?
איםה הימים שהיו פו שאלות מענינות חצי שעה לקרוא ולבכות...
היום בנות 14: הרגתי גוק,אני ילך להגינהום?...
הסיכוי שתשמי בטלפון בשבת יותר גבוה משתהרגי גוק וישמו אותך בגיהנום סתם שתדעי
איםה הימים שהיו פו שאלות מענינות חצי שעה לקרוא ולבכות...
היום בנות 14: הרגתי גוק,אני ילך להגינהום?...
הסיכוי שתשמי בטלפון בשבת יותר גבוה משתהרגי גוק וישמו אותך בגיהנום סתם שתדעי
שואל השאלה:
תודה על המחמאות הרבות
וכן, נלחצתי מזה כי חשבתי שאם אני פוגעת במשהו, אז יהיו לזה השלכות
תודה על המחמאות הרבות
וכן, נלחצתי מזה כי חשבתי שאם אני פוגעת במשהו, אז יהיו לזה השלכות
אנונימית
באותו הנושא: