3 תשובות
אולי כי היא לא מרגישה נוח עם לצלם אותה - זה די מובן מאליו, זה כמו שמישהו יטשטש צלקות שלו בכוונה.
כי אין לה פאקינג יד
יכול להיות שהיא צילמה את היד שלה
ופשוט לא ראו
כי אין לה יד
חחח הומור שחור

לא אבל רציני
יכול להיות שהיא מתביישת ולא מרגישה בנוח
אנונימית