23 תשובות
8.
10
6 או 7
6-7*
8
7
6
5
אנגלית היא לא שפת האם שלי (העמקתי יותר בעברית, זה מכיוון שההורים שלי במקור מישראל והם החליטו לגדל אותי בשפה הזו, מכיוון שבה לכל מילה יש מקור, גם למילים "סתמיות"), אך אני לא גרועה באנגלית, אחרי הכל, אני גרה בלונדון.
4
9. לא שפת אם, אבל כן אחת השפות שאני דוברת.
5 בערך
3, האנגלית שלי קלוקלת למדי.
אך מבחינת גרמנית אני דובר ומכיר את כל ההיבטים של השפה.
אך מבחינת גרמנית אני דובר ומכיר את כל ההיבטים של השפה.
לדעתי 8-9
לפי דעתי 8, אבל בבית ספר אני לומדת ברמה של דוברי אנגלית (יעני אלה שזה שפת אם\ גרו בחו"ל) וחברות שלי אומרות שאני "דוברת" , אז לא יודעת.
7
7
tan
אנונימית
שואל השאלה:
ten^ lol
ten^ lol
אנונימי
6
אני מבינה את השפה טוב אבל קשה לי לדבר
אני מבינה את השפה טוב אבל קשה לי לדבר
באותו הנושא: