7 תשובות
שואל השאלה:
לא בעכו
לא בעכו
אנונימי
אה קציני ים, בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
תנסה להיות יותר נחמד, יותר מסביר פנים
הפנימיה הצבאית בחיפה?
אנונימי
שואל השאלה:
פנימייה צבאית
פנימייה צבאית
אנונימי
אפשר לדעת איזה פנימיה?
ואני בפנימיה ובהתחלה לא הצלחתי להתחבר לילדים ועכשיו כולם שם כמו אחים שלי.. צריך זמן בשביל להתחבר
ואני בפנימיה ובהתחלה לא הצלחתי להתחבר לילדים ועכשיו כולם שם כמו אחים שלי.. צריך זמן בשביל להתחבר
אנונימי
באותו הנושא: