13 תשובות
נתניה
אנונימית
מרטין בובר 48 ראשון לציון, זה אני יודעת לגבי אמיגוס, אז אני בטוחה שזה גם של בלאגן גאנג. (ראיתי בסטורי של קיסר)
ולא, אני לא צריכה הודעה ממך.
נאמנים אל תמחקו, קיסר הראה בסטורי שלו את הרחוב ואת העיר אז ככה שזה חוקי.
את בת 12 מי צריך לקבל ממך הודעה ? את לא סלב או משהו ... לול
נכון
אנונימית
סתם חשה
אנונימית
שואל השאלה:
ואולי אני ארצה להכיר חברה חדשה!
שואל השאלה:
פליז בלי תגובות רעות!! רק עכשיו התחלתי ואני רק בת 10 אז אל תגידו חשה וכל מיני דברים אני עוברת מספיק דברים בבית ספר
לול גם את משקרת שאת בת 12 ואת גם אומרת שאת רז ספאני מה נסגר
למה את צריכה לדעת את זה?
אנונימית
בתחת שלך
אנונימית
למה מי אתה
אנונימית
מי רוצה שתכתוב לו באינסטגרם
אנונימית