8 תשובות
אני חושבת שאת טועה. לכל בן אדם יש לפחות משהו פיזי אחד יפה בו. נכון שיש אנשים שכל התכונות החיצוניות שלהם מהממות, אבל לכל אחד יש לפחות תכונה אחת שהוא צריך ללמוד להעצים ולהתגאה בה על מנת להתמודד עם תכונות חיצוניות אחרות שהוא, או אחרים, מוצאים כ "מכוער".
אני חושבת שיופי הוא הדבר שאפשר מאוד להתווכח אליו ולכל אחד יש דעה שונה וטעם שונה.
ברור שיש אנשים שיותר חושבים שהם יפים ויש אנשים שפחות חושבים שהם יפים.
שואל השאלה:
אני ממש יכולה למצוא לכם דוגמאות של אנשים שלא הייתם מוצאים אותם כיפים בחיים
אנונימית
כשאני מתאהב באופי אני מתאהב גם ביופי
הם אומרים כאילו שכולם יפים באופי
ביופי זה משהו אחר.. וגם שנגיד מישהי שתראה לי לא יפה תראה לך יפה אולי
אנונימית
אוליי לא אנחנן, אבל אנשים אחרים כן.
יופי זה סוג של טעם
יש אנשים שמתחברים אליו ויש אנשים שלא
פשוט יש באמת עניים כזה שמישהו בעינך מכוער אבל קראש של מישהו אחר. ככה זה עובד .