6 תשובות
הכל בסדר, את תמיד יכולה להשתפר
זה בסדר
תעבדי על זה ותשתפרי לאט לאט
תלוי באיזו כיתה את,
אם את כיתה ח/ט ומעלה המצב מאוד לא טוב,
לא אשקר לך.
לא גרוע, ככה לומדים. נסי לשפר את זה
זה בסדר
לאט לאט תתרגלי ואת תשתפרי בוודאות
זה בסדר
D.Z