6 תשובות
הכל בסדר, את תמיד יכולה להשתפר
זה בסדר
תעבדי על זה ותשתפרי לאט לאט
תעבדי על זה ותשתפרי לאט לאט
תלוי באיזו כיתה את,
אם את כיתה ח/ט ומעלה המצב מאוד לא טוב,
לא אשקר לך.
אם את כיתה ח/ט ומעלה המצב מאוד לא טוב,
לא אשקר לך.
לא גרוע, ככה לומדים. נסי לשפר את זה
זה בסדר
לאט לאט תתרגלי ואת תשתפרי בוודאות
לאט לאט תתרגלי ואת תשתפרי בוודאות
זה בסדר
באותו הנושא: