28 תשובות
הוא חמוד כזה לא יודעת
אני מתה על האופי שלו
אבל מבחינת מראה חיצוני אממ לא משהו חח
הוא לא ממש יפה הוא סביר
מה חתיך בו
הוא לא חתיך ואף אחד לא אומר את זה
שואל השאלה:
גם אני שואל הוא נראה כמו תפוז רקוב
אבל ראיתי הרבה פה לאחרונה שאמרו שהוא חתיך
אנונימי
רק מישהו אחד אומר את זה
בכינוי שלו
והוא בטח טרול
שואל השאלה:
ראיתי הרבה תגובות כבר חשבתי שהעולם השתגע
אנונימי
שואל השאלה:
הנה רואה הרבה פה אומרים את זה
אנונימי
בעיני הוא חתיך רצח
אנונימית
שואל השאלה:
איך הוא יש לו גןף ופנים ממש לא יפים
אנונימי
שואל השאלה:
והוא גינגי
אנונימי
לדעתי הוא לא חתיך
את מתכוונת ל"סלב של סטיפס"?
אנונימית
כן אבל אסור לדון על משתמשים
והתשובה תימחק בעוד 3..2..1..
שואל השאלה:
איך אד שירן יכול להיות טעם של מישהי
אנונימי
שואל השאלה:
ומה יש לאהוב באופי שלו את לא באמת מכירה אותו
אנונימי
מה הקשר שאני לא מכירה אותו זה אומר שאי אפשר לראות את האופי שלו?! הוא מתייחס יפה למעריצים ואין שירים שמדברים על כמה מישהי סקסית ויפה חוץ משיר אחד בקיצור רואים שהיא אדם טוב
ואד שירן יכול להיות טעם של מישהי למה שלא?
שואל השאלה:
כי הוא נראה כמו קלמנטינה רקובה
אנונימי
לפני שאתה שופט מישהו כלפי חוץ קודם כל תסתכל איך אתה ניראה כי אני בטוחה במאה אחוז שאתה לא ניראה יותר טוב
שואל השאלה:
תתפלאי אבל יש בסטיפס אנשים שנראים טוב
אנונימי
ואתה לא אחד מהם
שואל השאלה:
למה אומרים פה כל הזמן שהוא חתיך?
אנונימי
הוא לא הטעם שלי
יש פה משתמש שבלי להעליב אבל הוא ממש אובססיבי אליו ורק הוא אומר שהוא חתיך אבל הוא לא הטעם שלי נגיד אבל אני מתה על האופי שלו
פחות..
האמת שחברה שלי אומרת שהוא חתיך בטירוף אבל לדעתי הוא לא.