9 תשובות
תמיד.
כמה פעמים
לא ממש
לפעמים, כשצריך.
לחשוב על העתיד זה לאו דווקא חיובי כל הזמן, אלא רק שבאמת צריך והכרחי לעשות זאת.
לחשוב על העתיד זה לאו דווקא חיובי כל הזמן, אלא רק שבאמת צריך והכרחי לעשות זאת.
כן כל הזמן ...
אני חושבת על הזמן על הרגע שבו אני סוף סוף אסיים את הלימודים שנה הבאה , אעבור לגור עם הבן זוג שלי ואתחיל ללמוד פסיכולוגיה באוניברסיטה.. אני כבר מדמיינת את העבודה והמטופלים וממש רוצה שזה יגיע.
אני חושבת על הזמן על הרגע שבו אני סוף סוף אסיים את הלימודים שנה הבאה , אעבור לגור עם הבן זוג שלי ואתחיל ללמוד פסיכולוגיה באוניברסיטה.. אני כבר מדמיינת את העבודה והמטופלים וממש רוצה שזה יגיע.
לא, לפעמים
כן ברור
כן. אבל אני מעדיף להתרכז בהווה.
באותו הנושא: