3 תשובות
מבינה שבתכלס זה לא יקרה ושזה יעבור לי, שלא שווה לי לסבול וחבל על הלב שלי בגלל מישהו.
אנונימית
זה לא אף אחד לא דוחה אותי אני מושלמת
העובדה שהוא הפסיד מישהי שווה