9 תשובות
לדעתי 16-17
12-11
אנונימי
17+
גם לדעתי 15+
אני חושבת שזה תלוי גם איכשהו בבן אדם.
מישהי בת 13 שלא משכילה ..
ומישהי בת 13 שכן משכילה..
קיצרר
אם זה חבר לחתונה אז גיל 23 להכיר אותו ולהתחתן בעוד כמה שנים לדעתי
לחברויות האלו בתיכון תמיד יש סוף ,ואם נשארים אז בסוף משתעממים ורוצים משהו חדש.
אנונימית
החל מגיל 16 זה נהיה יותר רציני.
לא גיל, התפתחות רגשית. זה משהו שכולכם מפספסים פה.
כול גיל כול עוד את מריגה מספיק מוכנה אני חושבת שבנות מתחילית להיות מוכנות לחבר בסביבות גיל 18 היום בנות מתפתחות ממש מהר אז אני לא שופטת אף אחת ואפילו מבינה אותם שייש להם חבר חני גיל 18 כי גם לי עדיין אין 18 ואני עדיין מרגישה מוכנה לחבר לא יודעת אם 100 אחוז אבל מאמינה שאם אני אכיר מישהו אני כן אצליח להחזיק קשר