9 תשובות
להתפלל ולברך.
לבנות?
לבוא צנוע בתקנון
לבוא צנוע בתקנון
אי אפשר להירשם לבית ספר חרדי עם קעקועיפ
אני מכירה בתי ספר שתנאי ההתקבלות הם שלא תהיה טלוויזיה/אינטרנט בבית, אמא עם כיסוי ראש
לא להכיר בנים ניראה לי אבל קודם צניעות
זה כאילו מראה שרמת החרדיות שלהם גבוהה ואין פיתויים שיכולים להיות בשביל תלמידים אחרים
לא ללבוש חשוף
בטח להיות צנועים
שואל השאלה:
למה ?^
למה ?^
באותו הנושא: