3 תשובות
שואל השאלה:
שנה הבאה? שנה שלמה לחכות???? מה פתאום
אנונימית
הציונים עולים בסוף אוגוסט.
תעודת בגרות אין לי מושג נתי מקבלים האקסטרנים (אינטרנים מקבלים בערך במאי-יוני של שנה אחרי)
אנונימי
בסוף אוגוסט ומקבלים את התעודת בגרות בדרך כלל בשנה הבאה ביוני או במאי אצלנו בבצפר