3 תשובות
שואל השאלה:
שנה הבאה? שנה שלמה לחכות???? מה פתאום
שנה הבאה? שנה שלמה לחכות???? מה פתאום
אנונימית
הציונים עולים בסוף אוגוסט.
תעודת בגרות אין לי מושג נתי מקבלים האקסטרנים (אינטרנים מקבלים בערך במאי-יוני של שנה אחרי)
תעודת בגרות אין לי מושג נתי מקבלים האקסטרנים (אינטרנים מקבלים בערך במאי-יוני של שנה אחרי)
אנונימי
בסוף אוגוסט ומקבלים את התעודת בגרות בדרך כלל בשנה הבאה ביוני או במאי אצלנו בבצפר
באותו הנושא: