התחברות
הרשמה
אם ההורים שלנו היו דודים ( בני דודים ) אז היה רצוי שנתחתן?
27 ביוני 2019, 07:46
משפחה
2 תשובות
רצוי? לא...
אם זה בסדר? עדיין לא...
d
dak173
לא כדאי..
❤Sweety❤
באותו הנושא:
אם המוסלמים בני דודים שלנו מה הנוצרים בשבילנו?
יש כאן עוד כאלה שפתוחים יותר עם בן / בני דודים שלהם יותר מעם ההורים שלהם?
אם ההורים שלנו היו בני דודים אז היה לנו קשר דם עמוק?
אם ההורים שלנו היו בני דודים אז היו לנו אותם גנים?
רצוי שבני דודים שניים יתחתנו?
אם ההורים שלנו היו דודים אז הם היו בני דודים נכון?
אם ההורים שלנו היו בני דודים אז היה קשר דם עמוק נכון?
הילדים של הבני דודים אז הם משפחה של הבני דודים של ההורים?
למה הערבים הם ''בני דודים'' שלנו אם יצחק וישמעאל היו אחים למחצה?
אם ההורים שלי ושלו היו במי דודים זה היה גם ניקרא שהם דודים?
אם ההורים שלנו היו בני דודים אז אני ואתם היינו משפחה מאוד קרובה?