8 תשובות
הזיה לגמרי אני מרגישה זקנה ואני כולה בת 15 חח
אנונימית
אני נולדתי ב2005 ואני לא קולטת שאני עומדת להיות בת 15 השנה זה ככ מוזר
כן האמת טיפה מוזר
ילדי 2014 עולים לכיתה א. מה קורה פה.
שלא כזה אכפת לי
מניחה שמי שכתב את זה הוא אחד מילדי דור הy והוא נולד גם לפני שנות האלפיים
שזה לא מעניין אותי
הגיוני למדי
אני לא יודע מה קורה אבל אני יליד 2002 ואני בן 17