התחברות
הרשמה
כותבים זהו אירוע שרוצים לזכור או זה הוא??
26 ביוני 2019, 23:36
מילים
כתיבה
אירועים
איך אומרים
עברית
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
כותבים זהו אירוע שרוצים לזכור או זה הוא??
כשרוצים להגיד לאמא שלה, כותבים לאמה? זה נכון?
לזכור מילים באנגלית - אפשר בבקשה שיטה לאיך אני יכולה לזכור מילים באנגלית?
אתם משתמשים ביומן בשביל לזכור אירועים חשובים ואת הלוז היומיומי שלכם? (גם בחופש)
איך כותבים דודא/דודה - הכוונה למשהו שרוצים המון זמן
איך כותבים שנהם שתהם? שרוצים להגיד שתיים
מקובל (בקרב אנשים שרוצים כמובן) לכתוב בס"ד גם בדפים שהם כותבים?
כשרוצים להגיד שמישהו ממש דומה למישהו או משהו, כותבים כופי או קופי?
כשרוצים לכתוב אוך התייאשתי אז כותבים אוך או אך?
כשרוצים לכתוב קיצור של favorite כותבים fav או fave?
מישהו יודע את כל התאריכים הלועזיים שיש לזכור לבגרות בתנך היום? או לפחות חלקם, ולהגיד לי מה כל תאריך ולאיזה אירוע הוא קשור