19 תשובות
ממש ממש לא
את אפילו מדי רזה
לא את בתת משקל
לא
תת משקל
מה?
את בתת משקל.
איפה את חיה?
היא לא בתת משקל בואי תגזימי
היא אנורקסית

שואלת השאלה נתונים טובים
ממש לא את בתת משקל
לא. את בתת משקל
616
את אנורקסית תתחילי לאכול
נ.ב אנורקסיה זה יותר גרוע מתת משקל
לזה שמעליי ("הנורמאלי היחיד באתר")
אני יודע צחקתי

ושוב היא לא בתת משקל
שואל השאלה:
אני לא אנורקסית בואו
אנונימית
^כע בטח
אנונימית
לא רוצה לפגוע פה באף אחד אבל חלאס עם זה של אני שמנה? אני רזה? זה מוריד? זה מעלה? חלאס עם זה וזה לא רק בעיה באנשים ששואלים את זה למעשה אני אפילו מבין אותם זה הבעיה בחברה הפגומה הזאת שבה מישהי ששוקלת 10 קילו יותר מהשאר אז היא לא טובה????? מישהי שאין לה ציצים מושלמים. מישהו שאין לו קוביות. מישה/י קצת נמוכים כל זה הופך אנשים לפאקי*ג פגומים??? למה לא בואו תעשו בלידה שמי שנולד יותר שמן ממשקל מסוים צריך להרוג אותו כבר אז. זה חברה פגומה!!!! צריך לשנות את זה
את יותר רזה ממני ב20 קילו
ואני בגובה 1.62
את אפילו טיפה לא שמנה
אנונימית
את אנונימית כן שמנה
אה באמת?
איך שאתה חושב
אנונימית
שואל השאלה:
בחירה שלכם מה לכתוב ומה לא
אנונימית
שואל השאלה:
ואני יודעת שאני כן כי אני רואה את זה על עצמי
אנונימית