4 תשובות
דוקטור הו
ילדות טובות
מופע שנות השבעים
לוציפר
המשרד
ילדות טובות
מופע שנות השבעים
לוציפר
המשרד
friends.. אני יודעת שכבר כולם ראו את כל הסדרה איזה שלוש פעמים אבל.. אני עכשיו רואה אותה בפעם הראשונה ואני מכורה כל כך.. וזה פשוט כיף לראות אותה כי אתה מתאהב בכל הדמויות ישר על ההתחלה וחיי איתם מציאות שבה הכל יותר הומוריסטי וזה פשוט כיף, זה מגניב ממש:)
האנטומיה של גריי, יומני הערפד, זאב צעיר
איך פגשתי את אמא,משחקי הכס,הבורר...