התחברות
הרשמה
אני מתגייסת חודש הבא לתותחנים רציתי לדעת בסופש הראשון שיוצאים לבית אין מצב שיוצאים עם נשק נכון? זה הסתגלות
26 ביוני 2019, 20:49
חיל התותחנים
תשובה אחת
לא את תצאי עם נשק אחרי איזה חודשיים
g
guy2
באותו הנושא:
כמה זמן בנות משרתות? אני מתגייסת בחודש הבא
אם נגיד היתגייסתם לצבא לפני 3 חודשים לתותחנים ונפלט כדור מהתותח וחבר שלכם כרת את היד והיתם לידו היה לכם טראומה מזה?
בחיים לא גילחתי למטה ואני עוד חודש וקצת מתגייסת
אני מתגייסת בקיץ אז רציתי לשאול אפשר להכיר הרבה חברים חדשים בצבא?
תקשיבו רגע אני עוד חודש מתגייסת ויש לי כליה אחת
אני מתגייסת עוד חודש לקרבי ואני ממש לחוצה, טיפים?
איזה נתונים צריך כדאי להתקבל לתותחנים? כקרבי
אני מתגייסת בינואר, זה חודש קריר / גשום?
הטירונות של לוחמה היא אותו הדבר בשביל כולם כאילו לתותחנים יהיה אותה טירונות כמו גדודי חי"ר?
רק מי שמבין- אם התקבלתי לתותחנים יש אפשרות לצאת לקורס חובשים קרביים?
באיזה יום מתגייסים לתותחנים במרץ 19?