9 תשובות
כל אחד בזמן שלו, זה בסדר גמור, אל תשפטי את עצמך על זה.
רע זה לא, מוקדם מידי, תגידי לי את אם היה לך מוקדם מידי או לא
שואל השאלה:
הייתי עם מישהו באותו זמן שנה וחצי אז השרתי לעצמי
אנונימית
לא זה גיל סבבה לזה לדעתי
שואל השאלה:
**הרשתי לעצמי להתנשק איתו
אנונימית
זה בסדר, כל אחד ומתי שהוא מרגיש מוכן
אני התנשקתי בגיל 12 אבל מלחץ חברתי ולא כי הייתי מוכנה היום אני מתחרטת על זה
אז תוודאי שזה רק בגלל שאת רוצה ומוכנה ולא שום דבר אחר
לדעתי כן
את פרוצה
מצטער
אנונימי
לא
הכל טוב
כלום לא רע הכל טוב