9 תשובות
שואל השאלה:
כע אבל כיאלו חשבתי שיש להם איזשהו פירוש משלהם לזה לא דעת כי אני רואה הרבה מערצים שלהם והם משתמשים בזה אז כע...
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש הבנתי../:
(סליחה אני ממש סתומה)
אנונימית
שואל השאלה:
אע אוקע
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בטח יש איזה משמעות לזה הם לא סתם אומרים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אהה אוקע תודה^-^
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני ארמי וראיתי שהם אומרים את זה ולא הבנתי למה/:
אנונימית
זה בסדר, לומדים
לשנוא מישהו סתם זה לא בסדר
לא זה לא בשביל לאפיין אותם, זה קריאה כזאת שהרבה קוריאנים אומרים של "בהצלחה" כזה