9 תשובות
שואל השאלה:
כע אבל כיאלו חשבתי שיש להם איזשהו פירוש משלהם לזה לא דעת כי אני רואה הרבה מערצים שלהם והם משתמשים בזה אז כע...
כע אבל כיאלו חשבתי שיש להם איזשהו פירוש משלהם לזה לא דעת כי אני רואה הרבה מערצים שלהם והם משתמשים בזה אז כע...
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש הבנתי../:
(סליחה אני ממש סתומה)
לא ממש הבנתי../:
(סליחה אני ממש סתומה)
אנונימית
שואל השאלה:
אע אוקע
אע אוקע
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בטח יש איזה משמעות לזה הם לא סתם אומרים את זה
אבל בטח יש איזה משמעות לזה הם לא סתם אומרים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אהה אוקע תודה^-^
אהה אוקע תודה^-^
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני ארמי וראיתי שהם אומרים את זה ולא הבנתי למה/:
פשוט אני ארמי וראיתי שהם אומרים את זה ולא הבנתי למה/:
אנונימית
זה בסדר, לומדים
לשנוא מישהו סתם זה לא בסדר
לא זה לא בשביל לאפיין אותם, זה קריאה כזאת שהרבה קוריאנים אומרים של "בהצלחה" כזה
באותו הנושא: