15 תשובות
איזה מידה את בחזייה?
תלוי אם המכופתרת שקופה ורואים את החזייה אז פחות .. לי היה מביך לצאת ככה אבל אם את אוהבת.. אז יפה
אנונימית
מכופתרת זה לא הכי יפה
שואל השאלה:
רואים קצת את הצבע עור כי אנ ישחומה את החזייה לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני 80b
אנונימית
אני 36d אז לא הייתי הולכת ככה אבל את יותר קטנה אז לכי ככה לפי דעתי זה סבבה
שואל השאלה:
ואני בת 14 וכול הבנות אצלנו בשכבה דיי "שטוחות"
אנונימית
את בת 14
ממש לא....
ואגב צמוד זה לא בהכרח מחמיא
נשמע ממש טוב אחותי, אבל מציעה לך ללכת על משהו קצת פחות צועק.. את בת 14, אני לא מזלזלת בגיל שלך או אומרת שאת קטנה, פשוט לדעתי אולי לא כלכך כדאי:) זאת דעתי בכל אופן
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני הולכת ככה הרבה עם חברים פשוט חשבתי עם ללכת ככה לדייט ואני לא עושה עקבים שהם שפיץ ובגובה של אייפל גובה של זרת וקצת עבה
אנונימית
אה את יוצאת לדייט? לא ראיתי שכתבת.. לא אגיד לך לא לצאת! תהני אבל תשמרי על עצמך ותשימי לב למה שקורה סביבך, לא להיות שאננה ותמימה:) לצערי המציאות היום לא קלה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודהה זה חברים טובים שלי שעושים מסיבה אצל חברה שלי בבית
אנונימית
:)
אנונימית