8 תשובות
לא תקין
שיעשו מה שטוב להם
הזוי קצת
שיהנו בכל זאת לאהבה אין גיל
בסדר גמור.
מה הבעיה של אנשים ? יש המון זוגות שההבדלים בניהם גדולים.
מה הבעיה של אנשים ? יש המון זוגות שההבדלים בניהם גדולים.
מחפשת פרסום
אנונימית
קצת מוזר אולי, אבל עדיין אהבה זה אהבה..
זה חוקי אבל לדעתי זה מוזר מאוד ואני לא הייתי יוצאת עם בן 31 כשאני בת 18
כיאילו, אני דיי בטוחה שהוא ירצה ילדים, והוא בשלב אחר בכלל בחיים ואני בצבא וכיאילט זה מוזר
כיאילו, אני דיי בטוחה שהוא ירצה ילדים, והוא בשלב אחר בכלל בחיים ואני בצבא וכיאילט זה מוזר
באותו הנושא: