3 תשובות
כן
שואל השאלה:
וזה אותו הדבר כמו בכל תחבורה ציבורית אחרת?
וזה אותו הדבר כמו בכל תחבורה ציבורית אחרת?
אנונימית
כן,
לדעתי בקו הזה אגב ניתן עדיין גם לשלם
לדעתי בקו הזה אגב ניתן עדיין גם לשלם
באותו הנושא: